x
برنامه ی جدید همکاری شرکت داهوا (DIPP) در نمایشگاه امنیتی اسن ۲۰۱۸

دو‌شنبه 30 اردیبهشت 1398
بازدید: 2217 بار

برنامه ی جدید همکاری شرکت داهوا (DIPP) در نمایشگاه امنیتی اسن ۲۰۱۸ شرکت فناوری داهوا، به منظور افزایش روابط تجاری خود که در کشورهای مختلف دنیا، همکاری های خود را افزایش داده است که این نشانگر نفوذ بیشتر این شرکت در سراسر جهان است که در ادامه به تشریح آن می پردازیم.

شرکت فناوری داهوا، ارائه دهنده ی راهکارهای مناسب و کارآمد در صنعت نظارت تصویری در جهان، خواهان تغییر بیشتر و به روز است و معتقد است که یک اکو سیستم صنعتی، می تواند برای تمامی بخش های صنعتی موثر واقع شود. در نمایشگاه امنیتی اسن ۲۰۱۸، شرکت داهوابا هدف گسترش روابط خود با شرکای دیگر خود، توسعه و گسترش کسب و کار تجاری خود، برنامه ی جدید همکاری خود را ترتیب می دهد.

برنامه همکاری شرکت داهوا

 

برنامه همکاری داهوا، بر ارائه ی راهکارهای جامع و یکپارچه به اشخاص، شرکا، مشتریان و کاربران نهایی، متمرکز شده است. این شرکت دارای سه سطح شریک می باشد، از جمله : شرکای راهبردی، شرکای طلایی و شرکای نقره ای

 

DIPP ، تصمین می کند که شرکا، ازین مزایای متعدد در شبکه ی جهانی، بهره ی لازم را می برند که این مزایا شامل موارد زیر می شوند :

 نرم افزار مدیریت تصاویر، سیستم کنترل دسترسی، تجزیه و تحلیل ویدئویی، مدیریت اطلاعات امنیت فیزیکی، سیستم های هشدار، خدمات مبتنی بر فضای ابری و دیگر سیستم های مشابه که تازه در این برنامه قرار داده شده اند و  امنیت را در سیستم های نظارت تصویری فراهم می آورند، .

 

DIPP، متشکل از شرکای فنی و تجاری است که دانش های لازم برای بازاریابی، پروژه و پشتیبانی فنی را دارا می باشند. شرکای DIPP  از مزایایی چون فرصت های بازاریابی در رویدادهای مختلف جهان، توصیه های موجود در راهکارهای سه جانبه برای اشخاص در کاتالوگ و غیره استفاده می کنند. پشتیبانی با تدبیر داهوا، مواردی چون : بازخورد ۲۴  ساعت داهوا، پشتیبانی فنی اختصاصی، فرصت های تست، اشتراک گذاری راهکارها، معرفی محصولات و آموزش رایگان در مورد پروتکل های تلفیقی را تضمین می کند. شرکت داهوا، مزایایی قابل توجه در بخش های پروژه دارد که می توان به پشتیبانی همه جانبه، ارائه ی فرصت های مناسب برای پروژه های مشترک و توصیه ی محصولات و غیره اشاره کرد.

تاکنون، تعدادی از شرکاء به PIDD پیوسته اند که می توان به ایویدون، اکسون سافت و تعدادی دیگر اشاره کرد. آقای جیمز وانگ؛ معاون مدیر بازرگانی کسب و کار خارج از کشور این چنین نظر خود را بیان کرد : ” ما از اجرای DIPP  بسیارخرسندیم و آن با هدف ارائه ی خمات بهتر به مشتریان و همکاران و کسب موفقیت ها و دستاوردی های بیشتر هدفمندی شده است ” .

 

آلن آتائو؛ مدیر کل فروش اکسون سافت، اظهار داشت : ” ما اولین شرکتی بودیم که راهکار پلت فرم باز داهوا را اجرا کردیم و بسیار خرسندیم که در میان اولین شرکت های اول دنیا، در این همکاری شرکت می کنیم. فناوری نوآورانه ی شرکت داهوا،  آنالیزهای ویدئویی آموزش عمیق باید به طور کامل متناسب با نیازهای ما در نحوه نظارت تصویری، توسعه یابد. من اطمینان دارم، ما محصولاتی تولید خواهیم کرد که باعث افزایش پیشرفت و توسعه ما می شود ” .

برای اطلاعات بیشتر، از سایت DIPP دیدن نمایید. شرکت فناوری های داهوا، با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر بر ” روی نوآوری، کیفیت و خدمات ” تمرکز کرده و به تمام مشتریان و همکاران خود در سراسر جهان خدمت رسانی خواهد کرد.