x
برندهای بزرگ دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی بازار ایران را زیر نظر دارند

چهار‌شنبه 03 خرداد 1396
بازدید: 2321 بار

پس از گذشت حدود ۲ سال از توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی موسوم به برجام، تولیدکنندگان بزرگ سیستم‌های نظارتی و حفاظتی با نگاه دقیق‌تری بازار دوربین مداربسته کشور را رصد کرده و بدنبال کسب سهمی بزرگ‌تر از این بازار ۸۰ میلیون نفری هستند. با یوتاب همراه باشید..

برجام بسان یک دعوت‌نامه، شرکت‌های بزرگ را به حضور مجدد در بازار ایران فراخوانده است. هرچند بعد از گذشت ۲ سال، تحول مورد نظر محقق نشده اما نشانه‌های فراوانی از نرمش تولیدکنندگان بزرگ جهان و اشتیاق ایشان به حضور در بازار بکر و بزرگ ایران بچشم می‌خورد.

Craig Mackenzie مشاور امنیتی حاضر در امارات متحده عربی در این رابطه می‌گوید:

از خدمات حفاظت فیزیکی VIP تا بازارهای غیر سنتی. پتانسیل و فرصت‌های بسیاری در این بازار وجود دارد. شرکت‌های بزرگ با کاهش سود خود می‌توانند براحتی به این بازار نفوذ کنند. البته بسیاری از کمپانی‌ها با محدودیت‌هایی در زمینه‌ قیمت مواجهند و قیمتهای آنها برای بازار ایران بیش از حد گران است، موضوعی که در ابتدا نیاز به بسترسازی خواهد داشت.

Marwan Khoury مدیر بازاریابی اکسیز در خاورمیانه نیز نظری مشابه دارد:

ایران موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای داشته و بازار آی‌تی و سیستم‌های حفاظتی بسیار زنده و فعالی دارد. با پیشرفتهای اخیر، شاهد سطح بالاتری از سرمایه‌گزاری‌ها در این کشور خواهیم بود. اکسیز با پایگاه توزیع منطقه‌ای توان‌مند خود، رشد معقولی را در پیش گرفته است. در ایران پروژه‌های مهمی در بخش‌های مختلف ازجمله زیرساخت‌ها، حمل و نقل، بانک‌داری، آموزش و پرورش، نفت و گاز و بخشهای صنعتی و تجاری مانند صنعت خودرو درحال اجراست. این موارد نیازمند سطح بالایی از تخصص و تجربه است و درک ما از این نیازمندی‌ها باعث می‌شود بتوانیم این بازار را بخوبی پشتیبانی کنیم. بازار ایران برای اکسیس اهمیت بسیار بالایی دارد.

به عقیده کارشناسان، در بازار ایران تنها چند رقیب عمده فعالیت می‌کنند و فضای فراوانی برای حضور برندهای بزرگ وجود دارد. فضایی که با تدبیر و اتخاذ استراتژی موثر، سود خوبی عاید سرمایه‌گذاران خواهد نمود.