x
حضور داهوا در نمایشگاه دوبی با محصولات متنوع و ارائه خدمات در محل

سه‌شنبه 26 بهمن 1395
بازدید: 2391 بار

به گزارش یوتاب به نقل ازسایت سکیوریتی ورد هتل، در غرفه داهوا آخرین راه کارهای نظارت تصویری نظیر راه کارهای IP، راه کارهای تشخیص خودکار پلاک خودرو ANPR، راه کارهای دستگاه های خودپرداز بانکی، فن آوری تشخیص چهره، فن آوری HDCVI3.0 ، دوربین های حرارتی تحت شبکه، سامانه های ویدئو کنفرانس، راه کارهای خانه هوشمند، و راه کارهای کنترل از راه دور ارائه می شود...

 

دوربین های IP پیشرفته داهوا توانایی تحلیل محتوا به صورت زنده را دارند، همچنین دارای امنیت پخش تصویر می باشند، تصویر با کیفیت بسیار بالا تحت استاندارد شبکه این امکان را بوجود می آورد تا دیدن، ضبط کردن و مدیریت از هر جایی امکان پذیر باشد.

 

راه کار تشخیص خودکار پلاک خودرو ANPR ، روش نظارتی است که از تشخیص تصویر برای خواندن شماره پلاک خوردو استفاده کرده و آن را تحلیل می کند. محدوده کاربرد این راهکار شامل مدیریت پارک خودرو، سامانه های حمل و نقل هوشمند و امنیت می باشد.

 

راه کار خودپرداز بانک ATM، برای امنیت در محیط ها ایجاد شده است. که شریط امن خوبی را بوجود می آورد و به حوادث پاسخ دقیق می دهد. افزایش کارآمدی نظارت باعث می شود ویژگی های این راه کار به برنامه مدیریت سرورها، محصولات ویدئو وال و نرم افزار تحلیل تصویر و تشخیص صورت و… متصل شود.

 

فن آوری تشخیص چهره داهوا کاربردهای گوناگونی دارد به این صورت که وقتی سوژه در مقابل دوربین قرار گرفت آن را شناسایی می کند. بعد از گرفتن عکس چهره ، به سرعت آن را در سرور بارگذاری می کند.

 

از بازدیدکنندگان حرفه ای غرفه داهوا دعوت شد تا پیشنهاداتی را که می تواند به پیشرفت محصول و گسترش راه کارها کمک کند را ارائه دهند وهم چنین از خدمات فنی داهوا در طول نمایشگاه و بعد از آن استفاده کنند.

 

 

 

منبع: سکیوریتی ورد هتل