x
داهوا و عملکرد آن برای تبدیل جهان به جایی بهتر

یکشنبه 24 تیر 1397
بازدید: 2411 بار

داهوا ( Dahua Technology ) به عنوان تامین کننده برتر و پیشرو در صنعت نظارت تصویری در جهان، به خوبی میداند که در دنیای امروز، میزان موفقیت یک کمپانی با توجه به میزان مشارکت آن در رفاه اجتماعی و حفاظت از محیط زیست سنجیده میشود. علاوه بر هوش تجاری، هدف داهوا ساختن یک جامعه امن تر برای همگان میباشد تا ساکنین کل جهان را قادر سازد از زندگی هوشمندانه تر لذت ببرند. به وقوع پیوستن این هدف، نیازمند سیستمهایی با آخرین فناوریها، همکاری بلند مدت با متخصصین، و تعهد بی پایان به بهبود سیستم آموزشی میباشد. این تصادفی نیست که کلیه این مشخصات و گزینه ها با ۳ ارزش اصلی داهوا مطابقت میکنند : نوآوری، کیفیت و خدمات.

فناوری پیشرفته، امنیت را تضمین میکند، که عنصری حیاتی برای شادمانی و بقا است. کاهش جرائم، ابتدایی ترین نیاز پیشرفت اجتماعی است. امروزه، با ترویج فناوری (IoT (Internet of Things یا همان اینترنت اشیاء، تعاریف امنیتی متنوع و گسترده تر شده اند. اکنون امنیت به معنی تشخیص چهره، تحلیل و بررسی ترافیک، شتاب دهی به عملیات اجتماعی و کاهش اتلاف مواد میباشد. ، یکی دیگر از فناوریهای روز، که در زمینه های مختلفی بکار برده میشود و هنوز تمام قابلیت آن تشخیص داده نشده است نیز در حال مشارکت برای ایجاد دنیایی امن تر و هوشمندانه تر است.

فناوریهای پیشرفته ای همچون اینترنت اشیاء (IoT) و هوش مصنوعی (AI) خصوصیات و کارایی های فراوانی را به راهکارهای نظارت تصویری اضافه کرده اند، که آنها را قدرتمند تر از قبل کرده است. داهوا با افتخار راهکارهای نظارت تصویری مختلفی را به شما معرفی میکند، مانند راهکار SIP Video Intercom(ارتباطات تصویری با استفاده از پروتکل SIP)،  راهکارهای حمل و نقل عمومی، راهکارهای خرده فروشی و راهکارهای شهر هوشمند، که زندگی شهری را در بسیاری از مناطق، امن تر و راحت تر میکند. به عنوان مثال راهکار شهر هوشمند را در نظر بگیرید – داهوا یک سیستم جامع با سازگاری محیطی بالا، تشخیص هدف، رفتار شناسی، نیروهای سیار، ترمینال تماسهای ضروری، و دیگر نوآوریها در عرصه این فناوری ارائه داده است که میتواند با کاهش استفاده از نیروی انسانی پلیس، با خطرات مقابله کند و در عین حال عکس العمل سریعتری نشان دهد. همچنین نیروی پلیس، مسئولین حمل و نقل و دیگر بخشها را قادر میسازد تا سریعتر و موثر تر عمل کنند. این راهکار در حال حاظر در شهرهای مختلفی در سرتاسر دنیا بکار برده شده و تاثیر به سزای این سیستم حتی در بدترین شرایط محیطی نیز ثابت شده است.

تمام محصولات داهوا به طوری طراحی شده اند که تا حد ممکن از کمترین مواد آلوده کننده ی شناخته شده ، استفاده کنند. تاثیر طراحی یک محصول وابسته به یک منطقه نیست که در پایان کار بتوان به آن اشاره کرد، اما بخشی از کل طراحی است. در طی تولید، کلیه مواد خام دسته بندی شده و داهوا اندازه گیری های گسترده ای را انجام میدهد تا از استاندارد بودن مواد و محصولات اطمینان حاصل کند. داهوا برای تحقق استاندارد RoHS از موادی استفاده میکند که تماما با استاندارد SJ/T11363 مربوط به محصولات اطلاعاتی و الکترونیکی سازگاری دارد تا هرچه بیشتر میزان مواد سمی و خطرناک را در محصولات کاهش دهد. به عنوان مثال داهوا فقط از قلع بدون سرب برای لحیم کاری استفاده میکند، داهوا همچنین دارای یک کارگاه بررسی استاندارد RoHS در داخل مجموعه میباشد.

 

اخیرا یک سیستم جمع آوری انتشارات اگزوز در کارخانه مستقر شده است که گازهای زباله را دفع میکند و مستقلا طبق استانداردهای بین المللی تست شده است. مدیریت زباله ها با افزایش عملکرد تولید و رویکرد پیشگیرانه در جهت سود آوری، بهبود یافته است. داهوا زباله های تولید شده در هر دپارتمان را سالانه بررسی میکند تا دریابد که تمرکز خود را بر کدام قسمت باید گذاشته و در کجا میتواند بهبود داشته باشد. تمام تجهیزات خط تولید داهوا، خصوصا با هدف بازدهی بالا و نویز پایین تولید شده اند، در نتیجه کارخانه در میان استانداردهای جهانی آلودگی صوتی، از رتبه بسیار خوبی برخوردار است.

داهوا علاوه بر نقش خود در حفاظت از جامعه و محیط زیست، همچنین در بسیاری از فعالیتهای خیریه اجتماعی شرکت میکند، که شامل تسکین فجایع و تامین فرصتها برای کودکان فقیر میباشد. برنامه “روشن کردن آینده” داهوا به کودکان فقیر مدارس در Sichuan کمک میکند. برخی از کودکانی که به دبستان Xichang Buttonwood میروند مجبور هستند هر روز دو ساعت از خانه به مدرسه و بالعکس در راه باشند. برنامه “روشن کردن آینده” ۶۰۰ جفت کفش و چراغ قوه به کودکانی که به این مدرسه میروند اهدا کرده است.(بسیاری از این رفت و آمد ها قبل از طلوع خورشید آغاز میشود). داهوا همچنین ارتباطی قوی با مدرسه ایجاد کرده است تا برای دانش آموزانی که امید زیادی به آنها میباشد، بورسیه تحصیلی فراهم کند. تا به امروز این برنامه ده ها دانش آموز را قادر ساخته تا در تمام سال به تحصیل خود ادامه دهند. همچنین منابع آموزشی بهتری را برای مدرسه و دانش آموزانش فراهم ساخته است.

 

داهوا در سال گذشته برای ترویج روحیه تعهد و بخشندگی داخل کمپانی، برنامه ای جهت اهداء خون در سازمان خون شهر Zhejiang اجرا کرد و ۹۱ تن از کارکنان داهوا برای اهداء خون ثبت نام کردند که در نهایت ۵۵ تن از آنها تایید شدند. در کل ۱۰۶ مورد اهداء خون داشتیم که مابقی آنها از سطح شهر بودند.

 

داهوا به واسطه فرهنگ غنی داخلی خود،  توانسته است به قربانیان فجایع طبیعی نیز کمک کند. پس از اطلاع از بروز سیل در یکی از شهرهای دور Henan، که وطن یکی از کارکنان داهوا است، داهوا توانست بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم آرد و ۲۰۰۰ لیتر روغن پخت و پز برای قربانیان جمع آوری کند. اعضاء دفتر آنیانگ داهوا، شخصا منابع را به روستای آسیب دیده تحویل دادند، چرا که به دلیل سیل شدید، بسیاری از مسیر ها برای ماشینهای باری قابل دسترسی نبود. از این رو تیم کمک رسانی داهوا، بجای ماشینهای باری از ماشینهای کشاورزی ۳ چرخ استفاده کردند تا منابع ضروری را از طریق مسیرهای ناهموار کوهستانی به دست قربانیان برسانند. نتیجه تعهد و استقامت تیم کمک رسانی داهوا این بود که توانستند منابع حیاتی را به بیش از ۲۰۰ تن از اهالی روستا که در سیل گیر کرده بودند رسانده و به آنها کمک کنند تا از این فاجعه جان سالم به در ببرند.

 

داهوا به عنوان یک سازمان، به ارزشهای هسته مرکزی، مسئولیتهای ورای سازمان و ماموریت خود در جهان پایبند میماند. داهوا مصمم است که راه خود را در راستای تبدیل جهان به محلی بهتر ادامه دهد، چه از طریق فناوری و چه از طریق رویدادهای اجتماعی. فرهنگ کمپانی داهوا بر روی مسئولیت پذیری نسبت به مشتریان، مصرف کنندگان،محیط زیست و ارتباطات متمرکز میباشد. داهوا با ماموریت “جامعه امن تر، زندگی هوشمندتر” به تمرکز بر روی “نوآوری، کیفیت و خدمت” ادامه میدهد تا به همکاران و مشتریان خود در سرتاسر دنیا خدمت رسانی کند.