x
دریافت سریع هشدار و تصویر دوربین روی گوشی موبایل-برند Lechange

شنبه 19 خرداد 1397
بازدید: 2169 بار

دریافت سریع هشدار و تصویر دوربین روی گوشی موبایل برند Lechange متعلق به شرکت فن آوری های داهوا، با محوریت تامین نیاز های امنیتی خانواده ها، دوربین جدید خود را با قابلیت های فوق العاده جذابی وارد عرصه سیستم های امنیتی کرده است.

برند Lechange داهوا، دوربین بیسیم بازدارنده خود را به بازار ارائه کرد.

برند Lechange، تولید کننده محصولات مختص مصرف کننده در شرکت فن آوری های داهوا، به طور رسمی محصول جدید بی سیم خود را با نام LOOC ارائه کرد. دوربین LOOC، با بهره وری از حس گر PIR، نورافکن داخلی و آژیر ۱۱۰db، می تواند با دقت تمام و به موقع خطرات را تشخیص داده و هشدار های لازم را ارسال کند و محیطی ایمن را برای صاحبان املاک و تجارت ها به ارمغان بیاورد.

دوربین مداربسته LOOC، نه تنها از صحنه جرم فیلم می گیرد و به عنوان مدرک ذخیره می کند، بلکه می تواند از بروز خطرات و تهدید ها نیز جلوگیری کند. این سری محصولات LeChange نسبت به دیگر محصولات قدیمی نظارت تصویری، پیشرفت شگرفی داشته و امنیت بیشتری فراهم می کنند. در طراحی و تولید این دوربین ها از پیشرفته ترین فن آوری ها استفاده شده، تا رضایت و امنیت مشتری، بیش از پیش تامین و برطرف شود و به بهترین گزینه در زمینه نظارت تصویری تبدیل گردد.

بازدارندگی فعال با دقت بیشتر

دوربین LOOC مجهز به حسگر PIR با ۱۰ متر برد تشخیص حرکت، می تواند هرگونه رخ دادی را با جزئیات دقیق تشخیص داده و همچنین از ارسال هشدارهای اشتباه جلوگیری می کند. همچنین نور افکن داخلی و آژیر حساس به حرکت این دوربین، در صورت هرگونه ورود غیر مجاز عمل کرده و به فرد خاطی هشدار داده و در نتیجه بروز حوادث احتمالی را بسیار کاهش می دهند.

دید واضح و ارتباطات قوی

علاوه بر ارائه تصویر ۲ مگا پیکسل در پخش زنده، دوربین LOOC با استفاده از روش فشرده سازی H.265، بهترین کیفیت را با پایین ترین فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی و کمترین پهنای باند (تا ۵۰% کاهش) ارائه می دهد. دو عدد آنتن ارتباطی این دوربین، شبکه بیسیم ۲٫۴GHz این محصولات را بهبود داده و تصویری روان و بدون تاخیر به مرکز نظارت، ارسال می کند. این محصول همچنین دارای میکروفن و بلندگوی داخلی می باشد که شما را قادر می سازد با شخصی که کنار دوربین قرار گرفته ارتباط دوطرفه صوتی برقرار کنید.

محافظت کامل و ۲۴ ساعته در تمام روزها

دوربین LOOC، به صورت ۲۴ ساعته از اماکن شما محافظت می کند و در صورت بروز هرگونه خطر، بلافاصله به گوشی هوشمند شما پیغام ارسال می کند و اگر گوشی شما به اینترنت متصل باشد، می توانید در همان لحظه تصویر دوربین را نیز مشاهده کنید و از جزئیات موضوع با خبر شوید. حتی هنگام تاریکی و شب نیز، دید در شب هوشمند این دوربین ها، به صورت خودکار فعال شده و در تاریکی مطلق نیز تصویر واضح و دقیقی به شما ارائه می دهد.

ذخیره سازی به روش های مختلف

دوربین مداربسته LOOC، می تواند در کارت حافظه(تا ۱۲۸ گیگا بایت)، داخل هارد NVR و یا فضای ذخیره سازی ابری، فایل های خود را ذخیره کند که دسترسی شما را به فایل های ذخیره شده راحت تر و سریع تر می کند.

خصوصیات کاربردی با محوریت رفاه مصرف کننده

دوربین مداربسته LOOC، دارای استاندارد IP65 و طراحی ضد آب و گرد و غبار می باشد و بر  روی پایه های مختلفی می تواند نصب گردد. از این رو به راحتی در هر محیطی قابل نصب و استفاده هستند.

با توجه به خصوصیات نام برده شده، دوربین مداربسته LOOC، بی شک بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال تامین نیاز های امنیتی و نظارت تصویری با پیشرفته ترین فن آوری و ساده ترین کارکرد در اماکن خود می باشند. برند Lechange به واسطه تامین امنیت و حفظ ارزش های خانواده، اطرافیان و محیط کار و زندگی، زندگی روزانه شما را بهبود می بخشد.