x
دستاورد جدید شرکت داهوا در کسب جایزه محصولات حرفه ای سری های AI

دو‌شنبه 30 اردیبهشت 1398
بازدید: 1992 بار

شرکت فناوری داهوا، با ارائه ی محصولات کارآمد خود توجه بسیاری از مشتریان، تولید کنندگان این صنعت را به خود جلب کرده و همواره در راستای رضایت بیشتر مشتریان، تلاش می کند. می توانیم به سری محصولات AI، اشاره کنیم که سبب کسب موفقیت های بیشتر و چشمگیر این شرکت شده است که در ادامه به تشریح آن، می پردازیم :

شرکت فناوری داهوا، یکی از ارائه دهندگان راهکار های  کارآمد نظارت تصویری در جهان، اعلام کرد که دو محصول جدید این شرکت، موفق به کسب این جایزه در سری محصولات AI  و AI NVR  شده اند . این محصولات عبارتند از : دستگاه  ذخیره ساز (AI NVR (DHI-IVSS7016DR)  و دوربین سه مگا پیکسلی AI (DH-IPC-HDW8341XN-3D) ، که دارای  دو سنسور دوگانه می باشد و  قابلیت شمارش افراد را داراست.

این موفقیت شرکت داهوا، توسط مجله امنیت امروز (Security Today) ، اعلان شد، که نشانگر موفقیت های چشمگیر ۱۰ سال آن است. آن ها به  محصولات جدید، به روز و دستاوردهای چشمگیر تولید کنندگان تجهیزات ایمنی و نظارتی و توانایی آن ها در حفظ امنیت و بهبود شرایط امنیتی افتخار می کنند.

دوربین های ۳MP داهوا، دارای دو لنز با قابلیت شمارش افراد می باشند و با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی، قادر به شمارش دقیق افراد به صورت Real-time  هستند و می توانند آمار دقیقی را ارائه دهند. این دوربین ها، با استفاده از واحد پردازشگر چشمی پیشرفته، قابلیت تشخیص افراد به صورت پیشرفته و دقیق که  با ISP های معمولی غیر ممکن است را فراهم می سازند.

 

این سنسور های دوگانه در این دوربین های ۳MP، به صورت ترکیبی کار می کنند تا تصاویر را به صورت ۳D با دقت ۹۸%  را برای ضبط ارائه دهند. تکنولوژی این سنسور ها، به این شکل است که با در نظر گرفتن ارتفاع سوژه، قادر به تمایز بین افراد و اشیا می باشند. این دوربین ها، دو ویژگی مجزای عبور از خط و عبور منطقه ای را دارا هستند که می توانند با قابلیت عبور از خط، تعداد افرادی که از یک خط مشخص، عبور می کنند را شمارش کنند و  با در نظر گرفتن حداکثر و حداقل ارتفاع، اشیایی که از ارتفاع تعیین شده بلندتر و کوتاه تر هستند را نادیده بگیرند. قابلیت عملکرد منطقه ای، امکان شمارش تعداد افراد در ده منطقعه مختلف را به کاربر می دهد. این دوربین ها، نه تنها می توانند اطلاعات دقیقی به منظور گزارش های تجاری ارائه دهند بلکه می توانند محیط ایمن تری را برای مشتریان فراهم سازند.

دستگاه های ذخیره ساز AI ، ۲۵۶ کانال داهوا، DHI-IVSS7016DR-4T ، به عنوان اولین AI NVR داهوا می باشند که در طراحی آن ها از پردازنده ی مرکزی (CPU) و پردازنده ی گرافیکی (GPU) قوی، استفاده شده است و قابلیت مدیریت تصاویر و ذخیره سازی تصاویر ویدئویی در یک سرور هوشمند (IVSS)  دارا می باشند.  IVSS، با فرمت های فشرده سازی H.264 و H.265  سازگاری دارد و تصاویری را با رزولوشن ۴K در تصاویر زنده ، ضبط شده و بازپخش را ارائه می دهد. دستگاه ها، با استفاده از یک ماژول GPU   یکپارچه و الگوریتم های آموزش عمیق داهوا، قادر به تجزیه و تحلیل ویدوئویی تصاویر  با استفاده فرا داده ها می باشند تا حداکثر  در ۱۶  کانال به طور همزمان، تجزیه و تحلیل دقیقی نسبت به چهره های اشخاص صورت گیرد.

تکنولوژی IVSS، توانایی دسته بندی و نشان دادن ویژگی های ظاهری چهره های افراد از جمله : سن، جنسیت، بیان حالات چهره، عینک و صورت پوشانده شده را داراست و داده ها را با ۱۰۰۰۰۰  چهره های موجود در پایگاه داده مقایسه می کند و نتایج را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

 

جنیفر هاکنبورگ، مدیر تولید داهوا، این چنین نظر خود را بیان کرد : ” ما افتخار می کنیم که دو محصول کارآمد ما، که در زمینه ی AI  ، توسط ” امنیت امروز” به رسمیت شناخته شده اند. ما همواره با استفاده از راهکاری پیشرفته و نو، برای ارائه محصولات چند منظوره و چند کاره به منظور  ایجاد محیط های ایمن تر تلاش می کنیم. “

 

دستاورد شرکت فناوری داهوا، در کسب جایزه سال، برای دو محصول جدید خود در سری های AI  ، بسیار چشمگیر است. شرکت فناوری های داهوا، با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر ”  نوآوری، کیفیت و خدمات ” تمرکز کرده و به تمام مشتریان و همکاران خود در سراسر جهان خدمت رسانی خواهد کرد.