x
اولین سرور ذخیره ساز تشخیص چهره شرکت داهوا

یکشنبه 24 تیر 1397
بازدید: 3048 بار

شناسایی و تشخیص چهره ی افراد، توسط انسان کاری بسیار ساده به نظر می رسد، اما شناسایی چهره ها با ربات ها یا سیستم های نظارتی، کاری دشوار است. همواره در محیط های پر تردد، داشتن اطلاعات دقیق برای اینکه چه افرادی در آن مکان ها وارد یا خارج شده اند و همچنین تعداد دفعات ورود و خروج افراد و این که آیا شخص مجرم و دارای سوء پیشینه در آن محل وارد و یا خارج شده است، امری ضروری است. شرکت فناوری داهوا، برای رفع این نیاز، اولین سرور ذخیره ساز ارتقا یافته ی تشخیص چهره ی خود را ارائه کرده است.

شرکت فناوری داهوا، ارائه دهنده ی راهکارهای مناسب صنعت نظارت تصویری در جهان، اولین سرور ذخیره ساز ارتقا یافته ی تشخیص چهره DHI-IVS-F7500-P خود را، ارائه کرده است که برای کاربرد های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد و شهری امن را فراهم می سازد، همچنین به مدیریت بهتر جهت حفظ امنیت در خیابان های اصلی و میادین شهر و سوپر مارکت های زنجیره ای و غیره کمک می کند.

سرور ذخیره ساز ارتقا یافته ی تشخیص چهره DHI-IVS-F7500-P

محصول جدید داهوا، DHI-IVS-F7500-P ، پلت فرمی برای مدیریت چهره است و قادر به آنالیز تصاویر به عنوان داده های ساختاری می باشد و می توان آن ها را در پایگاه های داده ذخیره سازی کند. همچنین قابلیت جستجوی پیشرفته را داراست و قادر است در کم ترین زمان ممکن، به مقایسه چهره های جدید با چهره های از پیش تعیین شده، بپردازد و نتیجه را نشان دهد.

– تشخیص، تجزیه و تحلیل چهره با کارایی بیشتر :

استفاده از ماژول یکپارچه GPU P4 و الگوریتم های پیشرفته داهوا در سرور DHI-IVS-F7500-P  سبب تشخیص چهره ی انسان با دقت بالاتر از ۹۰% می شود، همچنین قادر است ویژگی های دقیق هر فرد مانند : سن، جنسیت، ویژگی های منحصر به فرد ظاهری شخص و حتی عینک را تشخیص دهد. این سرور قابلیت تشخیص و یا جستجوی چهره چند فرد و بررسی تشابه چهره ها براساس اطلاعات ذخیره شده ی قبلی در زمان و مکان های مختلف را داراست.

– قدرت مقایسه و اعلان هشدارهای مورد نظر :

پس از جمع آوری داده های چهره، سرور تشخیص چهره DHI-IVS-F7500-P  دو قابلیت دینامیک و استاتیک را فراهم می کند که برای تشخیص و مقایسه چهره ها می باشند. دینامیک، قابلیت ارائه صد کانال به صورت real-time  ( پردازش ۸٫۵ میلیون تصویر )، مقایسه ۳۰۰۰۰۰ چهره را داراست، این در حالیست که استاتیک، قابلیت پشتیبانی و مقایسه۳۰  میلیون تصویر را داراست. این سرور، پس از تطبیق و مقایسه چهره های جدید با چهره های موجود در پایگاه داده، هشدار های لازم را  به مراکز کنترل اعلان می کند.

 

– پایگاه داده ی انعطاف پذیر و جامع برای ثبت داده ها :

 

سرور جدید شرایط بهتری جهت پشتیبانی بهتر، مقایسه و تطبیق چهره با چهره های پیشین را فراهم می سازد. این سرور تشخیص چهره، تا حدود ۳۰۰۰۰۰ چهره را ذخیره سازی می کند و هشدار های مورد نظر کاربر را به مراکز کنترل، اعلان می کند. علاوه بر این، شما می توانید در این پایگاه داده، اطلاعات مورد نظر خود را تغییر، اصلاح و یا اضافه کنید، همچنین مجوز دسته بندی اطلاعات ورودی و خروجی در این پایگاه داده، فراهم شده است.

سرور تشخیص چهره ی DHI-IVS-F7500-P با تطبیق و مقایسه چهره ها با چهره های موجود در پایگاه داده ی خود، می تواند چهره ی مجرمان را با اساس همان پایگاه داده شناسایی و از وقوع جرم های احتمالی پیشگیری کند و به ایجاد یک جامعه امن کمک کند. شرکت فناوری داهوا، با ماموریت ” جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر ” بر ” روی نوآوری، کیفیت و خدمات ” تمرکز کرده و به تمام مشتریان و همکاران خود در سراسر جهان خدمت رسانی خواهد کرد.