x
خودرو برقی داهوا !!

یکشنبه 24 تیر 1397
بازدید: 3007 بار

Zero Run S01 اولین خودرو الکتریکی کوپه دو در در چین است. که نتیجه همکاری شرکت داهوا و Leapmotor است ، این مدل مجهز به سیستم محرکه الکتریکی با قدرت بالا، سیستم پیشرفته هوشمند ADAS و سیستم هوشمند ارتباطی مناسب است.

هدف اصلی، ایجاد کیفیت، کارایی، فناوری و ارزش بالا می‌باشد. قدرت محصول، تجربه جدیدی از یک خودروی متفاوت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.
حداکثر عمر باتری: ۳۶۰ كيلومتر
شتاب ۰-۱۰۰ : ۶٫۹ ثانیه
توان: حداکثر ۱۷۰ اسب بخار
ضریب مقاومت باد: ۰٫۲۹

• عبور جریان باد بدون موج بر روی بدنه
• سیستم مقاومت بسیار پایین در برابر باد به میزان ۰٫۲۹

طراحی سقف خودرو مانند قایق شناور است
طراحی سقف قایق مانند نمایی اسپورت به خودرو می‌دهد.
سانروف پانوراما و شیشه عقب به هم وصل و ادغام شده‌اند.
با این طراحی لذت بصری زیبایی شناسی علمی را به ارمغان می‌آورد.

سیستم مشترک یکپارچه و هوشمند L-E link با قابلیت کنترل از راه دور
خودرو، تلفن همراه و فضای ابری به یکدیگر متصل می‌شوند تا تجربه کاملی از افراد، خودروها و زندگی را به هم ارتباط دهند؛ کنترل هوشمند، اتصال در زمان واقعی، مدیریت خودرو، محاسبات ابری و سایر برنامه‌های کاربردی تکنولوژیکی برای پاسخگویی به نیازهای خودروهای شخصی؛ انتقال زمان واقعی در میلی ثانیه. حالت ذخیره سازی BIG TABLE با عملکرد بالا، چندین تضمین‌ امنیتی را فراهم می‌کند.

 

۱٫ برنامه‌ی سیستم کنترل دستی ماشین

این سیستم که با جریان انتقال G4 با سرعت بالا عمل می‌کند، می‌تواند بدون محدودیت فاصله، از راه دور با وسیله نقلیه ارتباط برقرار کند. این سیستم قادر به تشخیص کنترل از راه دور خودرو، مدیریت خودرو، ضبط و پخش تصویر در زمان واقعی، تست اتوماتیک خودرو و یادآوری پیام می‌باشد. به همین دلیل، تشخیص وضعیت خودرو در تمام جنبه‌ها به وسیله‌ی مالک آن بسیار راحت بوده و او را قادر می‌سازد تا بدون خروج از خانه تمامی جنبه‌ها را مدیریت نماید.
شماره‌گیری
مسیر یابی
بازپخش تصویر
تنظیم تهویه مطبوع
تعامل خودرو