x
ده محصول محبوب سال ۲۰۱۷ از نگاه مجله A&S و داهوا

چهار‌شنبه 09 خرداد 1397
بازدید: 2934 بار

امروزه یکی از راه های تشخیص محبوبیت، برتری و کیفیت یک محصول، آمار و ارقام دفعات بازدید محصول در وب سایت مربوطه می باشد. مسلما محصولی که از محبوبیت پایینی برخوردار است، دارای کمترین بازدید و محصولات محبوب، دارای بیشترین بازدید در صفحات وب خود هستند. مجله A&S نیز با استفاده از همین آمار، ۱۰ محصول محبوب نظارت تصویری در سال ۲۰۱۷ را رتبه بندی کرد.

دوربین حرارتی داهوا، توسط مجله a & s، به عنوان یکی از ۱۰ محصول برتر نظارت تصویری در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

دوربین حرارتی مدل TPC-BF2120 بولت دوکاره و کوچک داهوا، توسط مجله a & s، به عنوان دومین محصول برتر و محبوب نظارت تصویری در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

سازمان ها و مجلات بسیاری در صنعت نظارت تصویری، به امر رتبه بندی و ارزیابی محصولات پرداخته اند، رتبه بندی ۱۰ محصول برتر مجله a & s، یکی از معتبر ترین رتبه بندی ها می باشد و بیش از دیگران مورد توجه قرار می گیرد. امسال برای اولین بار، رتبه بندی ۱۰ محصول محبوب مشتریان، بر اساس نمایش صفحه وب این محصولات در سایت صورت گرفت.

کلیه محصولات این فهرست، برای شرکت در نظر سنجی، باید روال خاصی را طی می کردند. اولا، کلیه محصولات باید بین ماه های ژانویه و دسامبر، در سایت asmag.com بارگذاری می شدند. دوما، هدف اصلی تولید محصول، می بایست تامین حرفه ای امنیت باشد و نه قابلیت های جانبی و اضافی مانند دوربین های بی سیم. و در نهایت هر کمپانی می تواند فقط یک محصول را انتخاب و برای رتبه بندی معرفی کند. دوربین حرارتی کوچک بولت داهوا مدل TPC-BF2120، پس از ارزیابی های جامع و دقیق، به عنوان نماینده محصولات داهوا انتخاب و با کسب ۴۵% از کل بازدید های صورت گرفته از سایت، رتبه دوم را در میان محصولات محبوب، به خود اختصاص دهد.

دوربین حرارتی مدل TPC-BF2120 داهوا، با بهره وری از ، محصولی مناسب برای کاربری های امنیتی و نظارت تصویری، در محیط های تاریک و کوچک می باشد. در این سری محصولات، از ترکیب دو دوربین استفاده می شود، یکی برای تصویر برداری حرارتی در تاریکی مطلق، و دیگری دوربین دید در شب برای به دست آوردن جزئیات دقیق تر از تصویر. این سری محصولات، همچنین دارای قابلیت های تجزیه تحلیل رفتاری، تشخیص آتش سوزی و هشدار می باشند.

قرار گرفتن این محصول در میان ۱۰ محصول برتر و محبوب سال ۲۰۱۷، نشان دهنده تلاش مداوم داهوا در زمینه خلاقیت و نو آوری می باشد. داهوا با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر” بر روی “نو آوری، کیفیت و خدمات” تمرکز کرده و محصولاتی جهانی برای مشتریان و همراهان خود فراهم خواهد کرد.