x
اولین NVR IVSS داهوا با قابلیت های هوشمند

یکشنبه 24 تیر 1397
بازدید: 3008 بار

در سامانه های نظارت تصویری، هنگامی که در یک محیط افراد زیادی تردد می کنند، شناسایی چهره افراد، تجزیه تحلیل چهره ها، مقایسه چهره های جدید و قدیمی و غیره، همواره یک نیاز ضرورری می باشد. شرکت فن آوری های داهوا، با ارائه محصول جدید خود، NVR IVSS این نیاز ها را برطرف کرده است.

شرکت فناوری های داهوا، تامین کننده برتر راه کارهای نظارت تصویری در صنعت حفاظت الکترونیک در جهان، اولین دستگاه ذخیره ساز تحت شبکه (NVR) با قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی را برای کاربردهای مختلف به بازار ارائه کرد.

NVR IVSS با قابلیت های هوشمند :

فن آوری هوش مصنوعی در دستگاه سری جدید داهوا، این محصولات را قادر می سازد که به سرعت به داده های خود دسترسی پیدا کرده، داده ها را تجزیه تحلیل کرده، خطرات موجود را تشخیص داده و از خطرات احتمالی پیشگیری کند.

تشخیص چهره و تجزیه و تحلیل آن :

IVSS ترکیبی از الگوریتم های هوشمند و درجات مختلفی از GPU می باشد که قابلیت های هوشمند را با استفاده از یک سرور هوش مصنوعی، در دستگاه ذخیره ساز تحت شبکه فراهم می کند. ماژول یکپارچه GPU و قابلیت های هوشمند، تجزیه و تحلیل تصاویر را با استفاده از سرورهای ابری انجام می دهند و این باعث می شود تجزیه و تحلیل دقیق تری از سوژه صورت گیرد. استفاده از پردازشگر دو هسته ای intel ، قابلیت پشتیبانی از چهار کانال real-time را فراهم می کند و چهره ی مشاهده شده را با ۲۰ مجموعه از چهره ها تطبیق می دهد و لازم به ذکر است که هر مجموعه قابلیت ذخیره ۱۰۰٫۰۰۰ چهره را دارد.

شناسایی مزاحمان :

IVSS این قابلیت را دارد که فقط چهره افراد جدید را در حافظه خود ذخیره کند، از این رو هم حافظه کمتری مصرف می شود و هم پردازش کمتری صورت می گیرد و همچنین چهره های جدید به عنوان مزاحم شناسایی می شوند و توسط دستگاه به شما یا مرکز کنترل هشدار داده می شود.

رابط کاربری ساده :

رابط کاربری IVSS و طراحی یکپارچه ، استفاده از آن را برای کاربران محلی و راه دور بسیار آسان تر کرده و باعث ارتباط نزدیک مشتریان با این سری محصولات شده است. رابط کاربری ساده، در صرفه جویی در زمان و هزینه های مالی بسیار موثر است. علاوه بر این استفاده از کلاینت مستقل برای دسترسی از راه دور می تواند مشکلات مربوط به سازگاری و تطابق مرورگر ها و پلاگین ها را برطرف کند.

کاربرد های مختلف و سازگاری گسترده :

IVSS برای مکان هایی استفاده می شود که نیاز به مدیریت ورود و خروج وجود دارد و اینکه چه فردی در آن مکان وارد و یا خارج شده است. در مکان هایی مانند : مدارس، پارک ها، مراکز تجاری، زندان ها و غیره.

سیستم های یکپارچه IVSS ، پیچیدگی کمتری دارد و هزینه و زمان کمتری برای آموزش کاربرانی که از آن استفاده می کنند، صرف می شود.IVSS ، تصویرreal-time به کاربران ارائه خواهد داد و اطلاعات و دستورالعمل دقیق، موثر و کارآمد برای شناسایی، مکان و زمان دقیق شخصی که وارد آن منطقه می شود را ارائه می دهد.

IVSS داهوا، توجه بسیاری از بازدید کنندگان را در IFSEC International به خود جلب کرد و نوآوری و خلاقیت و پتانسیل شرکت داهوا در زمینه فن آوری هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت. شرکت فناوری های داهوا، با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر ” بر ” روی نوآوری، کیفیت و خدمات ” تمرکز کرده و به تمام مشتریان و همکاران خود در سراسر جهان خدمت رسانی خواهد کرد.