x
تاسیس آکادمی داهوا در منطقه DACH (آلمان، اتریش و سوییس)

چهار‌شنبه 09 خرداد 1397
بازدید: 2473 بار

شرکت فن آوری های داهوا، در راستای بومی سازی خدمات و توسعه دانش تخصصی و ارائه بهتر خدمات به مشتریان، چندین مرکز آموزشی در سرتاسر جهان راه اندازی کرده و اکنون در شُرُف افتتاح آموزشگاهی جدید در منطقه DACH می باشد.

شرکت فن آوری های داهوا، تامین کننده برتر راه کار های امنیتی در صنعت نظارت تصویری در جهان، به جهت تامین خدمات، علوم و مهارت های مربوطه در محل همکاران و مشتریان، اقدام به تاسیس آموزشگاه در کشور های مختلف از قاره های مختلف کرده است. و اکنون کشورهای منطقه DACH (آلمان، اتریش و سوییس) نیز در انتظار افتتاح آموزشگاه داهوا در این منطقه هستند.

شرکت فن آوری های داهوا از سال ۲۰۱۲ وارد بازار آلمان شده و از آن زمان اقدامات زیادی در راستای بهبود مواردی چون کیفیت، جزئیات و نوآوری در محصولات خود انجام داده، شرکت داهوا، به سبب این تلاش ها، به تامین کننده راه کارهای متنوع امنیتی تبدیل شده، و محصولات داهوا در صنایعی چون حمل و نقل، فروشگاه ها، امنیت عمومی و سناریوهای دیگر امنیتی، به طور گسترده در آلمان مورد استفاده قرار می گیرد. پس از تاسیس شرکت آلمانی تابعه داهوا در سال ۲۰۱۶ در دوسلدورف، تاسیس آکادمی داهوا در منطقه DACH، قدم بزرگ بعدی داهوا در بومی سازی خدمات می باشد. این آکادمی، دوره های آموزشی جامع و سیستماتیک برای کارمندان و مشتریان برگذار خواهد کرد و در نتیجه این افراد می توانند در بهبود راه کارهای امنیتی داهوا تاثیر گذار باشند.

دوره های آموزشی داهوا شامل دانش تئوری و تمرین های عملی و در ۳ موضوع اصلی می باشد. ابتدا دانشجویان را با کلیه محصولات داهوا آشنا کرده و به آن ها آموزش می دهند که چگونه با توجه به نیاز خود از میان محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس دانشجویان را با راه کارهای عمومی در این صنعت آشنا کرده و به آن ها آموزش می دهند که بتوانند برای هر نیاز و هر محیط، یک راه کار امنیتی ارائه دهند. و در آخر آموزش های اولیه در زمینه نصب، عیب یابی و عملیات مختلف تمام محصولات داهوا را به دانشجویان ارائه می کنند. آموزش های آکادمی داهوا شامل ۶ دسته بندی می باشد. عمومی : دانش اولیه در مورد سیستم های مداربسته، فن آوری HDCVI و دوربین های IP، سامانه نقل و انتقال هوشمند(ITS)، سامانه ساخت هوشمند(IBS)، سامانه کنترل تصویر(VMS)، نمایش و کنترل(DAC)، انتقال(TRS).

جزئیات بیشتر در مورد برنامه های آموزشی در همین ماه منتشر خواهد شد. به قول یک ضرب المثل قدیمی چینی “بهتر است ماهی گیری را آموزش دهید تا اینکه به کسی ماهی بدهید”.  آموزشگاه منطقه DACH داهوا آموزش های پرکاربرد و سودمندی را به کارمندان و مشتریان خود آموزش می دهد و این آموزش ها در طولانی مدت برای هر دو طرف سودمند خواهد بود. ناگفته نماند که آموزش همکاران و نیروی شایسته و حرفه ای، داهوا به هدف خود یعنی “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمندتر” نزدیک تر خواهد شد.