x
داهوا از دی وی آر HDCVI جدید خود با نام iHCVR و قابلیت تشخیص چهره رونمایی کرد .

یکشنبه 02 آبان 1395
بازدید: 2877 بار

کمپانی Dahua دارنده رتبه پنجم رنکینگ جهانی دوربین های مداربسته در سال ۲۰15، از DVR اچ دی سی وی آی جدید خود با قابلیت Face Detection رونمایی کرد. قابلیت تشخیص چهره برای یک دستگاه DVR و بر پایه دریافت تصویر در بستر کواکسال (کواکسیال)، جالب ترین فناوری است که می توانستیم انتظار داشته باشیم و هم اکنون دستگاه iHCVR داهوا با امکان ضبط تصاویر HD 720P و نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه، آن را ارائه می دهد.

کمپانی Dahua دارنده رتبه پنجم رنکینگ جهانی دوربین های مداربسته در سال ۲۰15، از DVR اچ دی سی وی آی جدید خود با قابلیت Face Detection رونمایی کرد.

قابلیت تشخیص چهره برای یک دستگاه DVR و بر پایه دریافت تصویر در بستر کواکسال (کواکسیال)، جالب ترین فناوری است که می توانستیم انتظار داشته باشیم و هم اکنون دستگاه iHCVR داهوا با امکان ضبط تصاویر HD 720P و نرخ ۲۵ فریم بر ثانیه، آن را ارائه می دهد.

البته تشخیص چهره حین دریافت تصاویر تنها قابلیت جدید این ذخیره ساز نبوده و ایندکس کردن چهره هنگام بازبینی تصاویر، برداشت عکس از چهره و همچنین ثبت عکس از چهره ها به مدت ۲۰ ثانیه هنگام بازبینی تصاویر بوسیله نرم افزار جداگانه، از امکانات دیگر آن است.

لازم بذکر است قابلیت تشخیص چهره تنها در یک کانال این دستگاه در دسترس می باشد.

امکان Pair آسان با گوشی های هوشمند (P2P)، ضبط تصاویر در بستر کلود از طریق دراپ باکس و اسکای درایو (Easy Space)، پشتیبانی از ۱ هارد تا ۴ ترابایت، ۱ ورودی صدا، پورت HDMI و VGA، دو پورت USB 2.0، پورت RJ45 (تا ۱۰۰ متر) و خروجی آلارم، از این دستگاه یک «ذخیره ساز همه چیز تمام» ساخته اند.

داهوا iHCVR بصورت ۴ و ۸ کانال و در مدل های ۵۱۰۴H-F و ۵۱۰۴HE-F و همچنین ۵۱۰۸H-F و ۵۱۰۸HE-F ارائه شده است.

برتری مدل های HE نسبت به H، در کامل بودن کانال های صدا (۴ و ۸ کانال) و پورت های آلارم (۳ پورت) می باشد.

قیمت مدل های مختلف ذخیره ساز داهوا iHCVR از ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار تعیین شده است.