x
داهوا با کسب جایزه گلدن ویت جهانی شد

سه‌شنبه 28 دی 1395
بازدید: 2864 بار

به گزارش یوتاب به نقل از سایت داهوا، مراسم اهدای جایزۀ گلدن ویت در چهاردهم دسامبر 2016 برگزار شد و داهوا با ویژگی هایی نظیر کیفیت بالای جهانی در محصول، خدماتی متفکرانه و تجربه ای شگرف در جلب رضایت کاربر جایزه ارزشمند گلدن ویت را از آن خود کرد...

این رقابت توسط شهرداری شهر هانگ ژو، وزارت بازرگانی استان ژیانگ و رسانه میزبانی شد و برای اولین بار در چین رقابت توسط دولت و بر اساس استانداردهای بین المللی انجام شد و توجهات زیادی را در صنعت به خود جلب کرد. این رقابت با حضور 678 سرمایه گذار مطرح چینی انجام شد و داهوا با اخذ 81295 رأی و با اختلاف 12628 رأی نسب به رتبه دوم موفق به کسب جایزه گلدن ویت شد.

جایزه گلدن ویت نشانی به محصولات داهوا تعلق گرفت، که قطعا این امر باعث شهرت محصول چینی می شود. برای درک سطح کیفیت جهانی، داهوا از استراتژی تحول سازمانی “شش سیگما” استفاده کرده و فرهنگ رسیدن به هدف نهایی را بدون نقض توسعه می دهد. این مفهوم با کنترل کیفیت محصول در دوره استفاده از آن قابل درک است. این سیاست در کنترل کیفیت در طول چرخه عمر محصول، پوشش مراحل اصلی با کیفیت مورد نیاز، کیفیت تحقیق و توسعه، کیفیت تولید و کیفیت خدمات قابل بیان است. برای بهبود فرهنگ، بهبود سامانه، بهبود فن آوری، داهوا روش عملکرد ممتاز را در سال 2012 معرفی کرد. بعد از آن داهوا جایزه های متعددی در استان ژجیانگ، انجمن بین المللی QFD و جایزه شش سیگما در چین را کسب کرد.

بیشتر از 10 سال است که داهوا بر روی کیفیت به عنوان کلید قدرتمند برای ماندن در بازار تمرکز کرده است. داهوا با نوآوری در محصولات و ارائه راهکار مورد نیاز مشتری توانسته اعتماد و حمایت از سوی مشتری را بدست آورد. هم چنین به تازگی داهوا برای نوآوری در محصول در رتبه چهارم از سوی a&s قرار گرفته است. داهوا پیشرفت های خود را در تولید محصول ادامه می دهد و محصولات و خدماتی با کیفیت جهانی به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: داهواسکیوریتی