x
داهوا برای گسترش امکانات نظارت تصویری با سیستم NAS شرکت QNAP یکپارچه شد.

شنبه 11 شهریور 1396
بازدید: 2409 بار

داهوا تکنولوژی، تامین کننده برتر در صنعت سیستمهای نظارت تصویری در جهان، اعلام کرد که

سری دوربینهای تحت شبکه با فناوریهای Eco-Savvy 3.0، H.265 Wi-Fi، و H.265 PTZ اکنون با نرم افزارهای نظارتی QNAP NAS سازگار میباشند. دوربینهای تحت شبکه داهوا با استفاده از تکنولوژی فشرده سازی H.265 پهنای باند کمتری را اشغال کرده و کاربرد امنیتی بالاتری دارند. نرم افزارهای نظارتی QNAP یک سیستم جامع نظارت تصویری را در سیستم NAS پیاده سازی کرده که قابلیت افزایش و مدیریت فضای ذخیره سازی را برای کاربران فراهم میکند.

 

 

مدیر تولید QNAP آقای Alan Kuo میگوید : ” QNAP در حال توسعه نرم افزار نظارت تصویری خود میباشد و ما مفتخر به همکاری با داهوا تکنولوژی میباشیم. ما با خرسندی اعلام میکنیم که دوربینهای تحت شبکه سری Eco-Savvy 3.0، H.265 WiFi و H,265 PTZ داهوا برای یکپارچه سازی با راه کارهای نظارتی QNAP کاملا تایید شده اند. ما همواره سعی میکنیم که کاربران در انتخاب دوربین مناسب نیازهایشان در نرم افزارهای نظارتی ما گزینه های زیادی داشته باشند. “

 

داهوا تکنولوژی یکی از جامع ترین خطوط تولید در صنعت دوربینهای نظارتی را داراست. یکپارچه سازی با سیستم QNAP NAS قابلیت جامع تری به کاربران ارائه میدهد تا بتوانند هرگونه نیازی را برطرف سازند. آقای Daniel Chau مدیر بازاریابی برون مرزی داهوا تکنولوژی میگوید : ” یکپارچه سازی و ابتکار، اصل اساسی ما در این راه بوده است. ما برای ساخت یک راه کار جامع برای کاربران، آماده هرگونه همکاری با همکارانی همچون QNAP میباشیم. ما ارزش این همکاری را دانسته و امیدواریم که تقاضا برای این راه کار به سرعت بالا برود. “

 

دوربینهای سری Eco-Savvy 3.0 داهوا دارای قابلیت تشخیص هوشمند، زیادی میباشند که شامل : Face Detection، Tripwire Detection و Intrusion Detection میشود. دوربینهای سری H.265 WiFi از قابلیت هایی همچون : Human Detection، فشرده سازی H.265 و همچنین Smart Tracking پشتیبانی میکنند. دوربینهای H.265 PTZ داهوا با قابلیات قدرتمند زوم اپتیکال و عملکرد دقیق pan/tilt/zoom بازه گسترده ای در نظارت و جزئیات دقیقی از محل نظارت را ارائه میکنند.

 

درباره QNAP Systems

همانطور که از نام این برند پیدا است (QNAP = Quality Network Appliance Provider) هدف این شرکت تامین راه کارهای NAS و NVR با قابلیت های: استفاده آسان، عملیات قدرتمند، فضای ذخیره سازی بالا و قابلیت اطمینان بالا میباشد. QNAP  برای تولید محصولات با کیفیت، و بهبود موثر کارایی سیستم در اشتراک گذاری فایلها، نر افزارهای مجازی سازی، مدیریت ذخیره سازی و نظارت در بازار کار، فناوریها و طراحی ها را گرد هم میاورد، دفتر مرکزی QNAP در تایپه بطور مداوم در حال ارائه راه حل های نوآورانه در بازار جهانی میباشد.

 

درباره داهوا تکنولوژی

داهوا تکنولوژی تامین کننده برتر در صنعت  نظارت تصویری در جهان میباشد. در سال ۲۰۱۶ داهوا رتبه چهارم در رتبه بندی Security Top 50 را توسط مجله بین المللی امنیتی A&S دریافت کرد. داهوا متعهد است که راه کارهای نظارتی با بالاترین کیفیت و محصولاتی با آخرین فناوریها فراهم کند و کاربران نهایی را قادر می سازد که به بهترین شکل به امور خود رسیدگی کنند. بیش از ۶۰۰۰ نفر مهندس در بخش R&D و نیروهای فنی در حال پژوهش و توسعه آخرین تکنولوژیها در لنز دوربین، سنسور تصویر، رمزگذاری و انتقال تصویر، پردازشگر سیستم، پردازشگر گرافیکی، تجزیه تحلیل تصویری، قابلیت اطمینان نرم افزار، امنیت شبکه و دیگر فناوریها میباشند.