x
دریافت جایزه بهترین طراحی محصول توسط داهوا

چهار‌شنبه 24 آذر 1395
بازدید: 2808 بار

داهوا دارنده پنجمین جایزه برای طراحی محصول “طراحی مناسب چینی” ( C G D ) عنوان جایزه ای است چینی که به طراحی مناسب محصول اختصاص می یابد و با جایزه ای با عنوان “نقطه قرمز چینی”برابری کرده و جایزه بین المللیِ جدید برای طراحی مناسب می باشد. این جایزه یک عنوان ارزشمند در صنعت چین است...

دریافت جایزه بهترین طراحی توسط داهوآ

داهوا دارنده پنجمین جایزه برای طراحی محصول

“طراحی مناسب چینی” ( C G D ) عنوان جایزه ای است چینی که به طراحی مناسب محصول اختصاص می یابد و با جایزه ای با عنوان “نقطه قرمز چینی”برابری کرده و جایزه بین المللیِ جدید برای طراحی مناسب می باشد.

این جایزه یک عنوان ارزشمند در صنعت چین است. محصولات مهم داهوا مانند دوربین صنعتی مای آیز برای طراحی شکیل و مناسب خود جایزه ای را در سال 2016 دریافت کرد، همچنین دوربین پانوراما با چند لنز، سامانه ویدئو کنفرانس، دوربین گریز از مرکز داخل ساختمان و قفل هوشمند درب سری 9، جایزه “طراحی مناسب چینی” C G D 2016 را دریافت کرده اند.

5 محصول داهوا از بین 498 محصول، تحت بررسی دقیق 12 کارشناس بین المللی طراحی قرار گرفت. طراحی مناسب  مشخصه ای مهم از توانمندی داهوا در طراحی و ساخت صنعتی است.

توسعه کسب و کار داهوا توسط نوآوریها و کیفیت بالای ساخت اداره می شود.

 

هدف داهوا ارائه جزئیات هر محصول خصوصاً در دوربین های صنعتی مای آیز می باشد. این دوربین ها کوچک اما پیچیده و با قدرت انتقال سریع و ایمن در برابر تداخل می باشند. همچنین این دوربین ها قادرند تصویر پایدار و با ثبات را ارسال کنند.

دوربین صنعتی مای آیز به صورت گسترده در تست محصولات پزشکی و علم، نیمه هادی ها در الکترونیک، نساجی و چاپ، غذا، مواد شیمیایی و دیگر کاربردهای صنعتی استفاده می شوند.

تقاضای مشتری به شرکت داهوا ارسال می شود و بر اساس نیازهای مشتری نوآوری در محصولات صورت می گیرد.

ما با درک عمیقی از مشکلات کسب و کار مشتری شروع کردیم تا مشکلات به خوبی حل شوند.

اختصاص جایزه به دوربین پانوراما با چند لنز، سامانه ویدئو کنفرانس و دوربین گریز از مرکز داخل ساختمان تماماً بر اساس نیاز واقعی بازار، توسعه یافته اند.



داهوا از نگاه مشتری تا تجربه استفاده از آن، دارای طراحی بسیار مناسبی هستند. طراحی محصولات بسیار زیباست همچنین در ساخت آن ها از مواد مرغوب استفاده شده است و با توجه به تجربه استفاده از آن دارای کاربردی غنی می باشد.

نوآوری پیوسته در قفل هوشمند درب سری 9 ، باعث شده این محصول با طراحی می رور منحصر به فرد و شیک خود به سرعت مورد پسند مشتریان قرار گیرد.