x
همکاری داهوا و JVSG در جهت بهبود سامانه های نظارت تصویری

سه‌شنبه 08 خرداد 1397
بازدید: 2420 بار

نرم افزار طراحی خودکار سامانه نظارت تصویری طراحی سامانه حفاظتی و شبکه دوربین ها به صورت دستی و یا با نرم افزارهایی مانند اتوکد، کاری طاقت فرصا و زمان گیر و نیازمند تخصص می باشد، اما با نرم افزار مخصوص طراحی سامانه های حفاظتی، می توانید به سرعت یک طرح مطمئن بدست آورید.

 همکاری و JVSG در جهت بهبود سامانه های نظارت تصویری

شرکت فن آوری های داهوا، تامین کننده برتر در صنعت سامانه های نظارت تصویری در جهان، به طور رسمی همکاری خود را با شرکت IPICA اعلام کرد. کمپانی IPICA، در زمینه تولید نرم افزار های طراحی سامانه های نظارتی فعالیت داشته و بیشتر با نام JVSG شناخته می شود. همکاری این دو کمپانی از اوایل دسامبر سال ۲۰۱۷ آغاز شد و اکنون نرم افزار تولیدی این شرکت، اکثر دوربین های تحت شبکه داهوا را پشتیبانی می کند. ( فهرست محصولات سازگار با این نرم افزار). کاربران با استفاده از این نرم افزار و محصولات داهوا می توانند نقشه، طرح و تجزیه تحلیل سامانه نظارتی خود را به تصویر کشیده، و هر ۳ مورد را به صورت خودکار و استاندارد انجام دهند.

تامین کنندگان و پخش کنندگان سامانه های امنیتی، همواره در پروژه های بزرگ و مناقصه ها، با مشکل طراحی نقشه سامانه، مواجه هستند، زیرا نقشه سامانه یا باید به صورت دستی و یا در اتوکد طراحی شود که بسیار زمان گیر و پر هزینه است و معمولا دقیق نمی باشد. این موضوع موجب کاهش اعتبار طرح پیشنهادی می شود. در این روش، تقریبا غیر ممکن است که بتوانید هم هزینه ها را کاهش دهید و هم نتیجه قابل قبولی بگیرید.

نرم افزار طراحی سامانه های نظارتی  JVSG

اکنون کاربران با استفاده از نرم افزار طراحی سامانه های نظارتی تحت شبکه JVSG می توانند طراحی نقشه سامانه های خود را به صورت تصویری، خودکار و کاملا استاندارد انجام دهند و میزان کارایی سیستم را در همین نرم افزار بررسی کنند، از همین رو مشتریان و کاربران داهوا، دیگر مشکلی در زمینه طراحی سامانه های نظارتی خود نخواهند داشت. به سادگی می توانید این نرم افزار را دانلود کنید و پارامترهای سامانه از قبیل، ارتفاع، ساختار حس گر، وضوح تصویر، فاصله کانونی و حتی مدل ۲بعدی و یا ۳بعدی مصرف کننده را در نرم افزار وارد کنید و در آخر یک خروجی، کاملا دقیق و مطمئن دریافت کنید.

آقای مَکس شومِیکو (Max Shumeyko)، موسس JVSG میگوید : “کمپانی JVSG در حال گسترش و توسعه نرم افزار طراحی سامانه های نظارت تصویری تحت شبکه خود می باشد و باعث افتخار ما است که با شرکت فن آوری های داهوا همکاری می کنیم. بنده مفتخر هستم اعلام کنم که دوربین های سری Ultra Smart و Eco-Savvy 3.0 دوربین های تحت شبکه، سری Ultra و Pro دوربین های HDCVI و سری Ultra و Pro دوربین های PTZ، با نرم افزار JVSG یک پارچه شده اند. ما همواره در حال گسترش و توسعه نرم افزار JVSG خواهیم بود تا کاربران به هنگام طراحی سامانه نظارتی خود انعطاف بیشتری داشته باشند.”

 

همکاری با JVSG، مزایای زیادی برای تامین کنندگان سامانه های حفاظتی، به همراه دارد. این مزایا شامل فرصت های بسیار خوب در ارائه طرح و دریافت پروژه ها می باشد. داهوا همواره با آغوش باز با کمپانی های بزرگ همکاری خواهد کرد و در نتیجه به کاربران خود سود خواهد رساند، این موضوع اساس ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر” داهوا می باشد.