x
چرا باید از دوربین مدار بسته در رستوران استفاده کرد ؟

شنبه 27 مرداد 1397
بازدید: 3292 بار

در قسمت زیر چند دلیل مهم و ضروری برای استفاده از دوربین مدار بسته در رستوران را برای شما معرفی می‌کنیم :

  • اگر کارمند شما در حال سرقت یکی از وسایل باشد شما به راحتی می‌توانید متوجه شوید.
  • اگر مشتری بخواهد یکی از وسایل رستوران شما را بردارد شما با استفاده از دوربین مدار بسته می‌توانید این موضوع را به سرعت بررسی کنید.
  • بدون سر و صدا می‌توانید متوجه همه اوضاع شوید.
  • می‌توانید با استفاده از دوربین مدار بسته از سرقت و خرابکاری جلوگیری کنید.
  • دوربین‌های مدار بسته می‌توانند باعث به وجود آمدن مزیت برای شما شوند.
  • کنترل از راه دور رستوران خود از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ
  • بررسی و کنترل از راه دور کارمندانی که در رستوران کار می‌‌کنند.
  • نظارت برای رعایت بهداشت در رستوران
  • بررسی مشتریان
  • جلوگیری از دعوا
  • بررسی محیط داخلی رستوران

چند راهکار مهم در مورد دوربین‌ مدار بسته در رستوران

۱) قرار دادن دوربین‌های مدار بسته در مکان مناسب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید قرار دادن دوربین‌های امنیتی در بهترین مکان است :

آشپزخانه : یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که باید در آن دوربین مدار بسته قرار بگیرد آشپزخانه است. شلوغ‌ترین مکان در یک رستوران آشپزخانه است. با چند دوربین مدار بسته مناسب می‌توانید پروسه پخت و پز را بررسی و کنترل کنید. زمانی که شما پروسه پخت و پز را کنترل می‌کنید می‌توانید کیفیت غذا را نیز تضمین کنید. وجود دوربین مدار بسته در آشپزخانه باعث می‌شود شما به راحتی اثبات کنید که غذای شما سالم و بهداشتی است.

مکان غذا خوردن : مکانی که مشتری در آنجا غذا می‌خورد ممکن است نسبت به سایر قسمت‌های رستوران جای پر تنشی باشد بنابراین بهتر است در این منطقه دوربین مدار بسته وجود داشته باشد.

صندوق : در صندوق رستوران صورت حساب‌ها پرداخت می‌شود و یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که حتما در آن باید دوربین مدار بسته قرار بگیرد صندوق است. دوربین‌های امنیتی در کنار صندوق می‌توانند تمام لحظه‌ها را ثبت کنند و اگر پولی کم شود با استفاده از تصاویر می‌توانند متوجه موضوع شوند.

درب ورودی : یکی دیگر از جاهایی که دوربین مدار بسته حتما باید باشد درب ورودی رستوران است. بهتر است دوربین‌های خود را در جلوی درب ورودی و خروجی قرار دهید تا مطمئن شوید افرادی که داخل رستوران شما می‌شوند چه کسانی هستند.

پارکینگ : یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که دوربین مدار بسته حتما باید در آن نصب شود پارکینگ است. پارکینگ محلی است که هر نوع حادثه‌ای ممکن است در آن رخ دهد. با قرار دادن دوربین در پارکینگ امنیت مالی و امنیت جانی افراد را می‌توانید تامین کنید.

) دوربین مدار بسته گردان

یکی از بهترین دوربین‌های مدار بسته‌ای که می‌توانید در رستوران قرار دهید دوربین مدار بسته گردان است. این دوربین‌ها نسبت به سایر دوربین‌های مدار بسته انعطاف بیشتری دارند و با استفاده از این دوربین‌ها می‌توانید تمامی قسمت‌های رستوران را ببینید. این دوربین‌های امنیتی به شما این اجازه را می‌دهند که زاویه دید خود را به راحتی تنظیم کنید. این دوربین‌ها معمولا قدرت زوم بالایی دارند و به راحتی با استفاده از آن می‌توانید هر چیزی را ببینید.

۳) استفاده از دوربین مدار بسته مخفی

در بسیاری ار رستوران‌ها دوربین‌های مدار بسته قرار دارند بدون اینکه مشتری یا کارکنان از وجود آن خبر داشته باشند. البته این موضوع تا جایی قانونی و درست می‌باشد که به حریم شخصی افراد وارد نشود. این دوربین‌های مدار بسته مخفی معمولا در نقاط کم نور و غیر قابل شناسایی قرار می‌گیرند و در شرایط مهم مورد استفاده قرار می‌گیرند. دوربین‌های مدار بسته مخفی به صورت بی‌سیم می‌باشند.

۴) خرید دوربین مناسب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید یکی از دوربین‌های مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید.